Uppsatsskrivning.

Sitter här o skriver och läser och dricker kaffe.Känner mig som en skogshuggare för jag har laddat en termos så jag knappt behöver röra mig.Ozzy har intagit mitt knä och ligger och drar såna hemska rökare så jag kan knappt andas.O fönstret går inte att öppna.Men sånt är livet,har inte hört någon som har avlidit av skitlukt(än).Ikväll ska älsklingen laga middag till mig, och sen hoppas jag att vi ska kolla på Idol.än så länge ingen tvbox men vi har 4an i sovrummet så vi får väl kolla där inne.Imorgon ska vi vara hundvakter men det är bara lilla Sessan o Nibbles hemma så det blir lugnt.Såklart har jag Ozzy med men han är ju somni alla vet en väldans lugn liten prick.Not=)
Nähäpp skriva om läraruppdraget var det ja!Hej på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0