Världens gulligaste syster.

Det har jag.!Jennie skulle in till Kalmar idag och då bad jag henne att köpa en concealer från Make up store, men när hon kom hit hade hon med sig ett jättestort paket därifrån.Hon hade köpt ett helt spapaket med hårmask,ansiktsmask,bodyscrub,tvål och doftpinnar.Min concealer var också med såklart och jag fick tvinga henne att ta emot pengar för den trots att jag hade bett henne köpa den..Vill tillägga att make up stores grejer är lååångt ifrån billiga,men dock skitbra grejer värda pengarna.Jag blev jätteglad=) Kan man ha en bättre syster?Ne det kan man inte.Tack för alla saker, du är bäst!Såklart även utan presenter så finns det ingen som kan mäta sig med dig, du är omtänksam, begåvad och en otroligt varmhjärtad och härlig människa!Älskar dig!

Första kortet är på alla sakerna jag fick sen är det bilder på när Ozzy har fått spelet på en handduk som är inplastad.Ozzy bin Laden i högform som vi ibland säger här hemma.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jaha okej,,,skulle nog kunna vara något för mig då ;) Ja det är ju så jag ta det...går ju ändå inte att se ut som förr =) Jag är nöjd ändå..thithi



Förresten...du sa att du pluggar, vad pluggar du för något =) Nyfiken



Kram

2009-10-16 @ 16:01:27
URL: http://mikaelka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0