Äntligen helg!

Jättekul med skolan men det ska bli skönt med helg.Få iordning det sista i lägenheten och få hem soffan innan skolan drar igång igen på måndag morgon 8.15.Har en bok att läsa på 100 sidor, sen några häften med 5-6 sidor i varje och 5 sidor i en annan bok+en liten skrivuppgift till måndag och tisdag så lata sig hinner man inte!imorgon ska svärmor Agneta ha Ozzy från kl 10.30,hur länge vet jag inte.Det är uppvisning någonstans, tror det var Rismåla?Så hon skulle ha med honom, skönt att veta att han får ha lite kul nu när jag har lite för mkt annat.Hoppas jag hinner träna lite med honom nästa vecka.Vill gärna komma igång med min egen träning med, mår inte riktigt bra när jag inte håller mig i trim.Har brännande ont i mina axlar med hela tiden,troligen för att jag bär på tunga skolböcker hela tiden.Skönt med helg nu helt enkelt.Ikväll blir det till att grilla fläskfile med Jennie&Krille sista kvällen innan vi flyttar ut.Tack så hemskt mycket för att vi har fått bo här några extra dagar.


Kommentarer
Postat av: Syster Yster...

Hej älskade syster!! Du behöver inte tacka... vi tycker att det har varit himla mysigt när ni har bott här:)Syskon är till för att hjälpa, ni har ju tagit hand om alla våra hundar när vi har varit iväg i Turkiet. Känns lite vemodigt nu när ni ska flytta till er lägenhet:( Ozzy ska väl vara hos mig när du går i skolan och Micke jobbar?:) Nehe nu är nog maten färdig tror jag, dom är för duktiga Micke o Krille...jag ska bara gå ner och tända en brasa så vi kan mysa lite till en bra film sen:) Puss puss på dig och älskar dig jätte jätte mycket, tur att jag har en sådan underbar syster!!!! Love

2009-09-04 @ 19:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0