Förkyld.

Usch, har åkt på en dunderförkylning igen.Var inte mer än ett par veckor sen sist men då bröt det inte ut ordentligt.Det har det gjort nu,känns som att jag har blivit manglad av en traktor.Men men, det går ju över som tur är.Gjorde färskpressad juice igår, smakade lite för mkt morot men nyttigt är det ju iaf.behöver nog få i mig mer vitaminer för jag har världens sämsta immunförsvar.Ska snart åka till skolan,skulle bara sätta mig ner några minuter o dricka mitt te.Ha en bra dag allihopa.


Kommentarer
Postat av: Agneta

KRYA PÅ DEJ ! FÖRSTÅR ATT DET ÄR EXTRA "SURT " ATT BLI FÖRKYLD NÄR SKOLAN PRECIS BÖRJAT _ MAN VILL JU HÄNGA MED .

Kram fr. Agneta

2009-09-15 @ 19:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0