Helg!

Så skönt att det är fredag, hade ju självstudiedag igår så det kändes lite som att det var måndag idag men så glad man blir då,när man får vara ledig=) Idag höll vi tal i 2 lååånga minuter.Det gick bra men en konstig grej som händer när jag blir nervös är att min kind börjar rycka och det gör det ju ganska svårt att prata.Precis sådär som man kan få i ögonlocket ibland haha..Tänkte att jag skulle skriva mitt Ozzy-tal här på bloggen men just nu orkar jag inte.Ska snart iväg o handla lite tacos tills ikväll då min älskling kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Syster Yster...

Helloooo!! Va skönt att det gick bra idag i skolan...Åh kan dom inte komma hem snart, längtar sjukt mycket efter min man:) Men dom har ju haft det riktigt bra, Krille ringde mig säkert 20 gånger igår...han hade visst spelat piano på någon pub, galna dom där två när dom är tillsammans hi hi. Frida kom och fikade lite och höll mig sällskap när du hade åkt hem:)Sitter nu och har försökt få ihop min riddarutrustning, är sååå glad att jag äntligen har köpt en!!! Valparna är mätta och glada:) Va roligt Ozzy var igår när dom busade, måste filma nästa gång. Puss puss och ha en mysig kväll... Peace

2009-09-11 @ 17:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0