Hemma själva.

Idag åkte Micke&Krille iväg till Stockholm för att köra Ferrari och Lamborgini.Dom var som två barn i morse när de skulle ge sig iväg.De kommer hem imorgon så dom är inte borta så länge.Jag har självstudiedag och sitter och skriver på mitt tal som jag ska hålla imorgon.2 minuter ska man prata, jag valde att prata om Ozzy såklart,det är dessutom lättare att prata utan så mycket pappergluttande när man vet vad man pratar om.Vi ska träffas ett gäng hemma hos Gittan idag och redovisa lite för varandra som övning.Känns bra om någon annan har lyssnat innan man ställer sig inför en hel klass.Just nu försöker jag komma på en riktigt klämmig inledning men det är svårt,har ju många roliga historier om Ozzy men det får inte bli för långt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0