Torsdag.

Igår hade jag självstudier och det gick sådär,hade noll motivation..Läste några kapitel ur en ansvars&Sekretessbok och gjorde lite anteckningar men uff vad krångligt det är..O det är snart hemtenta på allt det.Vi var på agilitykurs på kvällen Ozzy o jag,vädret var katastrof,blåsigt och efter någon timme så öste regnet ner.Hann dock göra alla övningar.Min prins var riktigt bra igår,det är bara hans mamma som är hopplös.Springer lite för fort, tänker att han är så snabb o att jag inte hinner med..Men han måste få drivet på hindren själv och då får man försöka ligga lite efter hunden..Klurigt det där..Var inne hos Sofie rätt över gatan som har inredningsbutiken med en sväng,håller på att kolla gardiner..Tror det blir vanliga vita hissgardiner i både sovrummet och gästrummet eftersom tapeterna är röriga i de båda och då vill jag inte blanda in fler mönster..Visst,en svart skulle funka i gästrummet men jag har lite planer för sängen o så och då tror jag att det blir för mörkt.Måste iaf få tummen ur the ass och putsa fönstrena.Hoppas att jag hinner det idag.Slutar runt tolv tror jag, har hjärt&lungräddning halv elva och kan inte tänka mig att det tar så lång tid..


Kommentarer
Postat av: Syster Yster...

God morgon!! Har du mätt köksgardinerna:)Sen kom jag på att jag har vita hissgardiner på vinden som du kan ta... jag ska inte ha dom plus att jag har träpersienner stavas det så;) Ja ja du vet vad jag menar som du också kan ta:) Du kan väl kolla på dom någon dag. Puss o Kram från stora syster... Love you

2009-09-24 @ 08:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0