Påskledigt.

En vecka på VFU avklarad, det går alldeles för fort..Det är så roligt att få umgås med alla barnen hela dagarna, men visst är man slut i huvudet när man kommer hem..Det tar ett tag att vänja sig innan man är inne i alla rutiner.Nästa vecka ska jag sätta igång med mina uppgifter som jag har från skolan, tyckte att det var tillräckligt för barnen med allt påskpyssel..Idag har vi haft påskfest så jag var utklädd som en påskkärring idag kl 7 när jag kom.Visade sig att de andra fröknarna visst väntade med sina utstyrslar tills påskfesten började kl 9.30 så de fick sig ett gott skratt men det är sånt man får bjuda på haha..


Kommentarer
Postat av: mia

hallojs..

tack för påskhälsningen..

snällt att tänka på oss..det är minnsan så TOMT!!.ush.

vet inte om man kan komma över detta någonsin..

mjaee.. vi önskar hitta en liten fin hane åt pennan..

kram

2010-04-02 @ 00:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0