Sista dagen på VFU imon.

Usch de har gått så fort, och imorgon är det sista dagen..Jag kände idag vilken seperationsångest jag har..Kommer sakna alla barnen så himla mycket.!Det är egentligen först nu som man känner hur nära man har kommit dem eftersom jag känner mig mycket säkrare i min roll som pedagog nu än jag gjorde i början.Nu kan jag verkligen säga ifrån och är inte rädd för att gå in i konflikter för nu vet jag att barnen känner mig så pass väl att de kommer över det på en gång och tycker om mig ändå:) Nehepp förbereda mina uppgifter tills på fredag nu då innan jag somnar..Igår somnade jag kl 21.Denna veckan har jag varit så trött så trött men det är väl vädret hihi:)


Kommentarer
Postat av: mia

hallåjs på er:)

vad roligt att läsa att du är numera säker på din roll å trivs!!

toppen..

nu den 11 maj ska vi ögonlysa pennan å patella.und,,.henne i ljungby..

jag har av en ren tur hittat min gammla klasskompis..som jag inte hört av på åratal.. å turligtvis bor hon i växjö.. å hon tävlar med sin hund.. å har lovat mig att ställa pennan åt oss.. på liten tävling:D

vi ska träna lite hos henne..

kram

2010-05-02 @ 00:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0