Tisdag.

Igår var jag nere på klubben o hade kurs ihop med tävlingsgruppen.En bana innehöll slalom 3 gånger så den var ju inte så poppis för Ozzy som har svårt för det men det andra gick fint.Vi hade visst publik med fick jag veta i efterhand, de hade sett mopsen på hemsidan och var nyfikna på hur han sprang:) Jag har även lyckats bränna handen i ugnen, hade den på 225 grader och fick den där ångduschen rakt över fingrarna när jag öppnade så jag är skållad..Ont så in i norden gjorde det igår men idag är det bättre, de är bara illröda fingrarna..Nu ska jag iväg på praktik..Annika som är en av mina instruktörer på klubben ska vikariera hos oss idag så det ska bli skoj:)


Kommentarer
Postat av: mia

oj vad hemskt att du brände dig så illa..fy det gör ju så ont.. hoppas det går över snabbt..

kul med tävlingen..ozzy är ju så duktig å vältränad:)

hoppas vi får se lite fotos snart..

här går det så där..lite segt

har nu änligen fått ner eff i jorden. och platerat ett fint nytt äppelträd där åxo,, så nu vilar hon i vår trädgård..

vi kommer aldrig glömma våran fina friska hurtiga fyrkant...kram

2010-04-20 @ 17:52:07
Postat av: Annika & Taurus

Kul, med en egen liten fanklubb..inte alla som har det! Hihi...Kul var det också att hälsa på hos er på förskolan en dag, trevlig omväxling mot de stora ungarna på fritids :-)

2010-04-20 @ 22:20:11
URL: http://www.nogg.se/pinscherntaurus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0