Trött.

I fredags åkte vi och hälsade på Petra&Ari i Emmaboda, vi fick ett ryck och åkte dit.Det var skoj, hade såna fnitterattacker för att jag var så trött så jag skrattade åt allt och ingenting..Det gick väldigt trögt att gå upp och ha agilitykurs igår morgon kl 10 men kul var det och Ozzy var så duktig så..Tror att vi skulle filmas nästa gång.Elin kom ut till stan en runda, hon är hemma hos sina föräldrar i Örsjö i helgen.Så vi tog en långpromenad och sen en fika utanför ingången här, så himla soligt och skönt.

Igår på kvällen var vi hemma hos Malin&Johan som är ett par kompisar till Carro&Erik.Det var himla trevligt, tror att det var 15 eller 16 personer där så det va ganska många..Grillade gjorde vi och sen satt vi och pratade en massa..Tack för injudan=) Idag är man desto tröttare..Ikväll är det 55årskalas för Peter så vi ska dit och äta och fira lite.Jag hoppas på att få ordning på det mesta till VFU-upppgifterna under dagen.Men just nu är det frukost och soffan som gäller..Ozzy och jag önskar er en GLAD PÅSK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0