Hundpromenad.

Jag sitter och väntar på att Agneta ska komma hit med hennes hundar sen ska vi ta en hundpromenad.Ozzy är lite otålig, han har bara varit ute på gården och dragit en guling i snön.Jag blev lite orolig för honom i morse för när jag satt och läste tidningen och han åt sin mat så hörde jag hur han försökte dränka sig i vattenskålen.Det bubblades och frästes hej vilt.Men när jag tittade dit såg jag att han försökte fiska upp en matbit som flöt i vattnet.Puh.!Typiskt Ozzy, inget får gå till spillo, jag fattar inte hur han kan vara så hungrig jämt.Han vill bara äta hela tiden..Bara nu på morgonen har han lekt med sin boll som man stoppar godis i, sen lekte vi med hans klosslåda o han fick godis som beröm.Nu för att han ska hålla sig lugn tills Agneta kommer så har jag smort in hans tuggben med lite kycklingfond.Idag ringde en förskola i stan och frågade om jag kunde jobba, så himla typiskt att jag har tenta imorgon.Vill så gärna komma igång och jobba lite samtidigt som jag läser.Men jag sa att jag jättegärna jobbar en annan dag.Hoppas att de ringer igen.
Nehepp, gå o klä på sig kanske.?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0