Torsdag.

Idag åkte jag till skolan med ny energi.Förkylningen är nästan borta och jag låter som mig själv igen, så gott som=) Efter skolan var jag och hälsade på Carro i hennes nya lägenhet, himla fin och perfekt med trädgård så kissemissen kan vara ute.Efter det var jag och handlade och som vanligt så borde jag ha tagit en vagn, men tänker att det är inte så mycket..Jo men eller hur..Så går man där med en sprängfylld korg och en arm som håller på att gå av.ri var här och fikade på kladdkakan som jag gjorde igår, gott gott.!Hade visst inspirerat Charlotte som också gjorde en kladdkaka idag för hon blev så sugen av mitt eviga prat om denna kaka idag i skolan haha.Jag har mina cravings som tyvärr smittar av sig på mina kompisar när jag inte kan tänka på annat.Förlåt att jag drar ner er i mitt sockerträsk ibland=) Det där går i perioder, i somras var det ju bärplockning och inläggning av bär, syltkok mm.Nu är det bakning, men snart är det säkert nåt annat.Hoppas på något sundare framöver hihi.


Kärlek.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej sötnos!

Vilka bra önskningar du har :D

Tack för att du svarade på dagens fråga :)



Puss

Emma Eriica.

2010-02-25 @ 22:31:38
URL: http://emmaeriicajwonderland.webblogg.se/
Postat av: mia

hallojs på er:)

vad smaskigt det låter med kladdkaka.. mums*



gott att du är pigg igen..

härliga fotos på ozzy..:)

här är allt bra med hundarna..förutom att dom längtar säkert efter skogspromenader.. så vi får hoppas det blir vår snabbt!!

jag är dödstrött på snön.. skotta å fixa..

kram

2010-02-26 @ 23:55:30
Postat av: tessan

jag föll också för frestelsen med kladdkaka efter ditt fika prat... men gott var det!

kram på dig

2010-03-01 @ 19:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0