Mopsbestyr.

Älsklingen och jag har varit i Kalmar och tittat på barbord och barstolar nu igen..Beslutsångest har vi och pengaångest,att det kan bli så mycket pengar för nåt så enkelt och litet..Snyggt blir ddet ju och det är bra grejer men vi kommer ju förmodligen inte använda det dagligen, det är skillnad på att köpa t.ex. en soffa eller säng.på tal om säng så träffade vi syrran o Krille som var inne och köpte sig en Tempursäng, och försökte få oss att köpa en vi med när försäljaren stod där..Jäklar vad jag började svettas där ett tag.Men iaf, detta inlägget skulle ju handla om mopsen Ozzy.Han har inte ställt till med någonting på länge nu, han har faktiskt varit ett riktigt helgon i en mopsägares ögon.Detta skulle dock ändras på idag nu när vi kom hem.I hallen var det pyntat med serpentiner som vi hade när vi pimpade Patricks och Jennys bil.Ozzy hade hittat dem på Mickes sängbord och snurrat ut dem i hallen.Härligt.Går vidare in i köket där jag ser att stolen står en liten liten bit från bordet.På golvet ligger brödpåsen,TOM.!Så vårt lille helgon Ozzy var visst lite hungrig som han alltid är, och tyckte att det passade sig att äta upp våra sista mackor.


Kommentarer
Postat av: Syster Yster...

Hellooo sis!!! Han är sååå nöjd med vår säng nu, jag tror att han är mest nöjd med att sängen har fjärrkontroll hihi. Men visst var den skön?...helt otroligt. Det är värt varenda krona! Tack för idag bästaste syster <3

2010-01-06 @ 17:15:32
Postat av: mia

hallojs på er:)

jasså han passade på att mysa med bröd:) ja se bra karl reder sig själv;)



ja du pengaångest.. är inte roligt.. alls.. mina matpengar är redan slut.. å nästa kommer den 20e.. så.. man får taga vad man haver.,

jag fattar du svettades i det läget.. med sängen..usshh.. men. den svettningsignalen.. talade klarspråk.. inte fel at lyssna på..:) helt rätt att inte shoppa nått alls i det läget..

å varför inte införa ett shoppingsfritt år??.. eller iaf månad..:D

jag funderade på detta... men men.. suck

jag e döförskyld nu.. så jag kurar mest i soffhörnan i stickar...

kram

2010-01-06 @ 18:33:18
URL: http://sockergården
Postat av: Agneta Peter Ricco Toy o Belle

HEJSAN !!!!

Ozzy han vet hur han ska göra , för att få "igång "dej o Micke , samt roa sig själv. En sån liten rackare !

Undrar om ni kan ha honom i sängen inatt???

Kram

2010-01-06 @ 18:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0