Måndag.

Första dagen på min "semester"..Jag har ju två dagar inbokade då jag ska jobba på dagis,och så kan de ju ringa in mig på morgonen..Men jag försöker ändå tänka att jag har semester så att jag iaf får tre veckor i sommar att vila upp mig lite på.Igår var jag i Växjö och kollade på agilitytävlingen men Ozzy fick vara hemma..Saknade honom när jag väl var där, men det hade varit för jobbigt för honom i den värmen.Jag har tänkt gå ner och träna ikväll så jag hoppas att det där utlovade regnet väntar med att infinna sig..Imorgon är Micke hemma så jag hoppas att vi kan hitta på nåt skoj, hade gärna åkt över till Öland eller nåt men det är ju inte så roligt om vädret är dåligt.Men men, vi får se, tar en dag i taget nu när det är semester hihi..


Kommentarer
Postat av: mia

hellojs där:)

synd att ozzy var dålig å ingen tävling för honom..

men det var rätt varmt..så det var skönt han slapp

hoppas hans mage är okaj nu..:)

ingen hane i sikte ännu:(((

frank har semester slutet av juli .. + början av aug.. hoppas vi kan ses någon dag..

kram

2010-06-23 @ 23:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0