Jobbsök.

Idag sitter jag och håller på med sommarjobbsökande.Hoppas verkligen på att jag kan hitta något.Lät lovande att få vara på förskolan lite men under sommaren så slår de ihop dem så det behövs inte lika mycket personal då.Jag känner att jag gärna vill ha ett schema att gå efter, men visst, det är ju så i kommunen att man blir inringd.Det förstår jag, men när vi inte får pengar på tre månader från Csn så känns det lite otryggt.Så jag undersöker möjligheterna att ha ett jobb till.Ska ringa några samtal efter lunch.Hoppas att det löser sig, hatar att ha en sån här knut i magen av stressen..


Kommentarer
Postat av: Björn

Sucks, hoppas det löser sig... En intervju eller två borde några samtal kunna ge

2010-03-16 @ 00:19:32
URL: http://www.brarekrytering.se
Postat av: Emma

Hej Björn..Ny läsare?=)Ja man önskar ju det, men tyvärr så verkar det som att det inte kommer vara så många sommarjobb i år i Nybro.De som tar in folk, tar in dem som har jobbat där innan, många blev ju uppsagda förra året och de har förtur.Jag vill ju såklart få in en fot inom förskolan eftersom jag utbildar mig till förskollärare men så måste man ju överleva pengamässigt och det känns så dumt att säga det till förskollorna för man vill ju inte bränna några broar:(

2010-03-16 @ 11:04:27
URL: http://ems86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0