Tisdag.

Idag har jag bara ett kort seminarie från halv elva till tolv.Micke är hemma idag med så det blir nog en lånpromenad med Ozzy och kanske hälsa på lite folk..Just nu sitter jag och väntar på att Lotta ska hämta mig, det blev bara vi som åkte in för Jossan var på en annan tid,Tessans pojk har maginfluensa och Gittan skulle köra egen bil för hon skulle vara kvar i Kalmar.Usch jag hoppas att jag klarar mig undan maginfluensa i år, har åkt på det två år i rad och det finns inget värre.Förutom att man får en platt mage så finns det inga fördelar alls:) Men men, nu ska jag ta min bok och sen klä på mig.Brukar ha en förmåga att bli stressad i dörren även om jag har varit klar hur länge som helst.


Kommentarer
Postat av: mia

våran eff...är död..

hon blev överkörd av en bil i dag:((((

allt är mörkt

2010-03-14 @ 01:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0