Enzo& Ozzy.

Trodde inte att jag kunde komma in här längre eftersom jag har tagit bort min mail.Men jag verkar ha aktiverat den med den nya adressen:) Jag har haft influensan hela veckan så jag har legat avtuppad i soffan i stort sett hela dagarna.Nu börjar det äntligen ge med sig, är bara genomförkyld nu..Men jag har haft så ont i kroppen och hög feber innan, riktigt jäkligt har det varit..Tänkte lägga in lite bilder på prinsarna..Ozzy fick jag åka med till Läckeby Djursjukhus i torsdags för Enzo sopade till honom i ögat..Han har fått salva men det ser inte helt bra ut, så vi får se om det blir att åka in en gång till nästa vecka..Han har varit vaken mycket i natt och stökat runt så jag gick upp och gav honom smärtstillande kl 3 sen sov han till 7.30. Stackars mammas bejbis..


Kommentarer
Postat av: Fanny och Melker

sötnosar!

2011-07-17 @ 19:58:33
URL: http://melkerpug.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0