Jobbdag.

Ikväll blir det jobb mellan 14.30-21.30..Har inte jobbat så mycket den senaste tiden,jag har varit i skolan när de väl har ringt så det ska bli skoj att jobba idag.Hittills har jag och mopsarna inte gjort så mycket idag, vi har hälsat på pappa och druckit morgonkaffe där, sen tog vi en promenad ner på stan och hem.Nu sover de i gästsängen och snarkar som två små grisar..Ozzy råkade förresten få en ostbit i ögat när jag skulle gem varsin bit..Men han verkar inte besvärad av det som tur är hihi..Har försökt skölja bort den men den smälte..Den åker förhoppningsvis bort av sig själv snart..Ari var visst i Nybro över helgen så vi ska ta en kaffe imorgon och prata skit, just like the old days.Saknar den gamle vise mannen då och då:) Nu ska jag ta mina små mopspojkar och vandra en sväng innan det är dags att göra sig klar för jobb..Hejdå på er.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0