Tandbyte.

Enzo håller på att byta ut sin uppsätning tänder, tyvärr vill inte alla de gamla lossna så det är dubbla på flera ställen.Kände i munnen idag och två var iaf lösa nu men hörntänderna sitter hårt så jag får väl vänta ett par veckor sen får det bli hundtandläkaren.Just nu ser han ut som en alligator i munnen:) Min lilla prinskorv..Jag har tränat in klicker på honom nu och hans paradnummer är att springa omkring på två ben, ska försöka lägga upp en filmsnutt någon dag..Jag försöker lära dem att vänta på sin tur så att jag kan träna dem samtidigt utan att behöva binda upp den ena eller avskärma dem.Ozzy har snappat upp det verkar det som men Enzo springer mitt framför Ozzy när jag tränar honom..Men snart så:) Jag är ju lite sugen på att gå klickerkurs med Monica Hillman men jag har inte bokat någon än.Snart drar väl valpkursen igång med Enzo men jag tänkte att Ozzy och jag skulle gå på klickerkurs.De behöver göra saker med mig på varsitt håll ibland med, kan vara svårt att få tiden att gå ihop sig så att jag kan umgås med dem på varsitt håll men det är väldigt viktigt..


Kommentarer
Postat av: Tone

Hon har tappat nån än så länge, inte alls mycket. Hoppas det kommer snart hon är så bitig, antagligen eftersom det kliar :P

Verkligen en hääärlig ras. Sån livsglädje i dom små. Hur gammal är din minsta?

2011-02-28 @ 21:53:42
URL: http://tone021.blogg.se/
Postat av: Anne & Jenni

Sv: hej, dom singelögonfransarna är sånna man SKA ta bort varje dag, det är precis som vilka lösögonfransar som hels..det e inga förlängningsfransar som man kan göra på salong o grejer..

2011-05-25 @ 08:38:31
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0