Hej!

Här sitter en genomförkyld jag och hoppas på att mopsarna rastar sig själva, att jag vinner gratis städning i 15 år framåt samt att någon vänlig själ kom och stylade mig..Känner mig som ett snorigt troll.!Men men,..Annars är det bra här..Idag blev Micke och jag båtägare till en båt med rosa kanter (om jag får bestämma)..Men det tycker inte Micke som vill ha den blå..Tanken är hur som helst att båten ska ligga i sjön där vi har stugan så att vi kanske är där lite oftare för det är lite långt att köra till stället där vi har pappas båt..Nehepp det verkar inte som att någon av mina önskningar sen tidigare i inlägget slog in så jag får väl börja med att gå ut med mopsarna..Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0