tentan är gjord.

Det kändes ganska bra idag när jag skrev tentan så jag hoppas på att det går vägen..Gör det det så har jag klarat mig över 3årsstrecket utan en enda omtenta.Lite tävling med sig själv det där, gör att man pluggar hårdare för att klara varje tenta:) Jag målade min telefonbänk med en omgång grundfärg igår, tänkte målat en till idag men det får bli till helgen.Jag satte mig ner och skickade iväg 250 kort för framkallning istället.Ska göra ett album till mamma som hon kan ha hos sig och titta i.Beställde förstoringar på Alice&Estelle också som ska pryda väggen:) Det regnar idag men jag ska ta med hundarna på en promenad i stan och sen hälsa på mamma.


Kommentarer
Postat av: agneta

Kul Emma att det gått så bra i skolan ! Skönt att slippa omtentor / Kram o lycka till framöver

2012-04-26 @ 22:00:13
Postat av: Emma

Tack Agneta.. Ja det är väldigt skönt.

2012-04-27 @ 18:08:32
URL: http://ems86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0