Uppe med tuppen.

Micke har börjat powerwalka på morgonen så han stiger numera upp kl 5 eller nåt.. Enzo fattar inte riktigt att det är himla tidigt så han börjar vakna tidigare och tidigare nu. Idag var det uppstigning innan sju och jag som har självstudier.. Hann dock bara vara vaken i några minuter innan huvudvärken från helvetet var tillbaka:( får väl avvakta denna veckan innan jag ringer farbror doktorn.. Gissar på att det är spänningshuvudvärk men jag känner mig inte direkt stressad så jag fattar inte vad det ska vara bra för liksom hehe.. Nu blir det snart promenad med hundarna och sen plugga en stund. Förhoppningsvis blir det lite promenad med twinsen och Jennie. Sen träffa Carro en sväng med:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0