Dop..

Sjuksköterskan ringde mig på jobbet i fredags och sa att mammas tillstånd förvärrats och att det kanske snart är över så jag och Jennie åkte dit. Hon piggade på sig men vi insåg att om hon skulle hinna vara med på barndopet så var det tvunget att bli snart. Så Jennie&Krille ringde runt och ordnade allt. Så jag åkte och hämtade Micke i Karlskrona igår kväll eftersom han var där på fiskeresa. Så idag blev Micke& jag gudföräldrar till Alice& Estelle med, vi är det till Mickes brorsdotter Thilde också<3 Det blev en fantastisk och minnesvärd dag. Mycket blandade känslor där tårarna rann av både lycka och sorg.. Tänk att det finns så många underbara människor som ställer upp med så kort varsel, prästen Conny, Cia med familj som kom och sjöng, samt personalen på Spinnaren, Klockaren och Mjölnaren och såklart familjen. Tack alla som gjorde denna dagen möjlig.! Nu måste jag ta tag i skolan och kämpa så jag blir klar med allt till sommarlovet. Har dåligt samvete för mina älskade mopsar som får stå tillbaka lite för alla grejer som jag måste ordna med hela tiden men de står troget vid min sida:)


Kommentarer
Postat av: Agneta

Emma , vilken lycka med dom små o att din mamma fick vara med om detta . Så nära livet o döden står varandra , när allt lagt sig så vet jag att ni alla kommer att minnas den här dagen spec. mkt o med glädje. Kram från mej till er alla

2012-05-07 @ 21:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0