Jobb imorgon

Imorgon blir veckans första och än så länge sista jobbardag.. Har suttit och pluggat både igår och idag men nu börjar jag iaf se slutet på uppsatsen.. Jag målade förhoppningsvis sista lagret på telefonbänken idag så till helgen hoppas jag hinna klä den. Jag köpte en skänk häromdagen som jag ska hämta på onsdag, i den ska Mickes whisky få stå. Skulle ju ha ett skåp egentligen men har letat och letat så länge så nu får det va. Fick ju skänken så billigt så var ju tvungen att slå till:) lite bilder kommer framöver. Idag har jag och mopsarna träffat Fridah och hennes valp Lycka som är 14 veckor. Enzo som brukar vara så tuff var lite småfeg men sen kom han igång. Ozzy däremot var överlycklig och blev som en valp på nytt:) kul att se.!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/252657/images/2012/pic_202746583.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2012-05-15 @ 22:37:14
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0