Trött söndag.

Igår var vi hos Carro,Erik och Olle på middag. Putte och Thilda var också där. Jättetrevligt och god mat:) Olle underhöll oss med massa prat, skratt och så ville han trampa omkring och visa sin lära gå vagn. Tio månader är han nu, tiden går så fort.! Han är så go<3 inte ville han sova heller utan umgås så han va uppe med oss tills vi åkte vid 23. Då hade han visst slocknat på två röda:) idag ska vi fira Jennie som fyller år imorgon så vi ska vara hos mamma och ha kalaset där. Innan dess ska jag klippa gräset och så plugga lite.. Längtar tills skolan är över för denna terminen, nu börjar man bli rejält trött på att läsa.. Jag gillar ju att läsa men inte för att jag måste utan för att jag just då vill veta mer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0