Nytt jobb..

I måndags började jag mitt nya jobb på Kvarnbacken och hittills så har det gått bra, mycket nytt att lära sig såklart men det har varit roligt så det kommer nog gå bra.Det blir ju mycket nya rutiner här hemma med, Ozzy måste få sin tid med Micke och mig när vi är hemma och så tar vi hjälp av familjen då vi jobbar.Nu när båda har nya jobb så tar det lite tid att komma in i allt så man är extra trött..Men nu är det så kallat med så det blir inte lika mycket träning ute men vi kör en del med klicker och Ozzy har lärt sig att fnysa till då man frågar om han är förkyld och så har han lärt sig skall..Kul att använda ljuden som han gör och inte bara konster.Han är för söt=) Nästa vecka flyttar vi till den nya lägenheten så det kommer vara mycket packande denna veckan och nästa.Ska bli så skönt med ett extra rum.Det är lite trångbott nu..
Micke har blivit ordentligt förkyld med halsont och troligtvis lite feber med, men han jobbar..Kanske håller på att bli lite förkyld jag med för idag blev det täppt i mitt öra så jag är till hälften döv haha men det går väl över.Man får vrida över till andra örat bara=) Ha de gott allesammans.Kram


Kommentarer
Postat av: mia

hej på er.

önskar er god bättring från förskylingen..

ni har jag åxogjort blogg..:)inspererad av dig emma...:D hälsa

2008-12-04 @ 20:12:07
URL: http://http://sockergarden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0