Lammet&grisen

Jag o Micke bjöd ju syrran o Krille på middag på lammet&grisen eftersom de har haft hand om Ozzy medan vi har jobbat.Det var bara Jennie som hade vart där innan.Jättemysigt var dt o hur mkt mat som helst.Så krille o micke speciellt trivdes som fisken i vattnet.Tror dom tog om tre gånger hahah.Peter Jihde var där med, tv4s sportprofil.Han stod i baren så han hade nog redan käkat för han var inte där så länge.Det var en kille som satt berdvid oss som var så jäkla full o babblade med oss hela tiden o han gick iväg en extra runda lite senare o skulle hämta mat.Han hämtade bbq sås först o satte på bordet o nån minut efter det så kom servitrisen o tog hans tallrik hahah men han märkte inte dt ens när han kom tillbaka.Så jäkla fult var dt hehe.Sen började han o jag antar att det var hans fru att bråka med mitt bland allt folk,pinsamt..men vi hade himla trevligt iaf,kanske blir en tripp dit en gång till i sommar.Skulle få lite bilder från kvällen men dt är jennie o krille som har dem så vi får se om jag lägger upp dem en annan gång.Denna veckan skulle Ozzys uppfödare åka till Ericsörecamping så de hoppades att vi kunde ses.Idag ska vi bort o hjälpa till i lägenhetslängan( el micke iaf, jag kan ingenting om golvläggning el tapetsering), o imorgon skulle micke o en kompis till ikea.Så vi får se hur dt ser ut på onsdag, skulle vara jättekul att träffa dem o ozzys biologiska mamma hehe,.Om det är fint väder ska vi åka till stugan med jennie o krille.Så vi hoppas på sol.Man har ju blivit bortskämd med sol nu ett tag så när det regnade igår blev jag helt deprimerad, som tur var så kom carro o vi åkte o hälsade på charlotta i hennes nyköpta hus.Jag tror det blir riktigt fint när dom är klara med renoveringen.Carro har ju med köpt hus,så hon ska bo granne med charlotta=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0