Ozzys mopsfamilj

Idag har micke,jag o Ozzy vart på Öland och träffat de härliga människorna som vi köpte Ozzy av.Hela mopsgänget var med, Otto-den store,Eff-ozzys biologiska mamma,Lulu-med dt söta ansiktet, och Pennan-Ozzys syster från samma kull.Ozzy blev jätteglad och han o Pennan lekte som bara den.Mamma Eff blev lite trött på dem ibland o gav dem en avhyvling =) Vi var nere och badade med dem också och då var Ozzy lite badkruka, han badade men inte som han brukar, han plaskade bara lite så jag tror att han tyckte det var lite kallt.Men vi hade en väldigt trevlig dag, det var så kul att träffa dem allihopa.Pennan och Ozzy var så j*kla lika så man var tvungen att kolla en extra gång för att se skillnad på dem hehe.Men pennan var ju lite mindre, sådär sött som flickorna är.Ååh jag vill så gärna ha en liten mopsflicka när det väl är dax att skaffa hund nr 2 men Micke vill ha en pojke till.O han tycker att eftersom Ozzy är så mammig så är nästa hund hans o då måste han få välja..Men det är ju inte mer än rätt att jag hjälper honom att tänka igenom det hihi..Aja det är ju som Micke säger väldigt lång tid kvar innan vi skaffar en hund till så jag få försöka att inte tänka så mycket på det.Jag har ju min lilla älskling.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0