Stugan imorgon.

Imorgon åker pappa,jag,micke och ozzy ut till stugan över natten och jag hoppas att vädret är kanon men det står ju iaf på smhi att dt bara ska bli bättre och bättre så vi får hoppas på dt.Vi var nere och körde lite agility med Ozzy i morse och han har ju kommit in i trotsåldern nu och hans tålamod är noll.Så dt var lite tjurigt i början men dt gick ganska bra sen mot slutet..Det är ju en fas han går igenom men dt gäller att vara benhård nu när han testar ens gränser till max.Nähä nu måste jag åka och byta ozzys flytväst som vi köpte idag,den var lite för liten och han såg så ledsen ut hehe,fast dt var nog för att han skulle ha flytväst över huvudtaget men han får ju för sig att hoppa från bryggan o båten så dt är lika bra.

Jennie och jag var i Kalmar i måndags då killarna var iväg till Tyskland,.Syrran shoppade som om det var 100 år sen hon var på stan, vilket dt nästan var hehe men iaf.Hur många klänningar som helst.Hon provar aldrig dem innan heler så dt går riktigt snabbt fram o tillbaka mellan alla affärer,smidigt=) Jag hade jättesvårt att hitta kläder som jag gillade, och de jag gillade fanns inte kvar i min storlek, som vanligt när dt är sommarrea.Köpte en tröja, ett linne och tre set underkläder iaf så det blev lite till slut.Sen var vi och åt på kinarestaurangen med, vilket jag aldrig får när mickemus och jag är i Kalmar för han gillar inte kinamat så mkt.Så dt va mumsigt hihi.Dt va skoj att ha en heldag på stan med syster yster, dt va så länge sen. Var en sväng hemma hos Carolina också på eftermiddagen sen åkte jag hem till syrran igen då killarna hade kommit hem dit.Jag fick en parfym utav micke, den senaste från calvin klein.Luktar jättegott,tack älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0