Design

Håller på att greja lite med designen här på bloggen men jag är ju riktigt värdelös på det här..Kan nästan tro att jag är från samma generation som typ Agda 95 år..Men men, jag lär mig väl..Problemet är väl att ha tid.Men nu har jag vart hemma från jobbet ett par dagar o försökt bli kry och under tiden haft sjukt tråkigt så då passade det att sitta här en stund..Ozzy drog ju ut tänder igår o jag trodde han skulle vara helt borta när man han kom hem eftersom han hade vart sövd men han var hur pigg som helst(med andra ord, han var sig själv) men idag däremot så är han trött..Just nu ligger han i en konstig ställning i mitt knä..Hade alltid honom i knät vid datorn när han vara bebis men nu är han ju lite större o därmed egentligen för stor för att få plats här men han lyckas kura ihop sig ändå.Min sötboll..Igår  började jag skriva önskelista till jul o min födelsedag, tänkte att jag skulle vara ute i god tid( har faktiskt börjat handla julklappar till andra med) .Micke o jag brukar inte köpa julklappar till varandra, eller vi gjorde inte det förra året iaf utan vi köper nåt ihop som vi behöver.I år är det ganska skilda meningar på vad som behövs här hemma, Micke pratar om nåt slags mediacenter el nåt sånt o jag vill ha en skrivare o en ny soffa.Soffan är kanske lite dyr för julklapp men skrivare skulle inte vara fel.Vi kommer ju att flytta till en större lägenhet i januari med så vi behöver säkert lite nya gardiner o annat smått o gott.Har tänkt önska mig lite presentkort på ROOM,Village,Indiska,Åhlens.Nähä nu ska jag gå o laga mat,ska testa ett nytt recept idag på nån tacogryta el nåt sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0