latmask

Något som har smugit sig på mig de senaste åren är att jag faktiskt uppskattar hösten på ett annat sätt.Då jag gick i skolan innebar hösten mest ett evigt cyklande fram och tillbaka i världens blås och regnoväder.Frös gjorde jag med nåt otroligt.Men nu har jag börjat tycka att hösten är en väldigt vacker årstid med alla färger, att vara ute och promenera med hunden i alla höstlöven eller sitta inne och mysa med en kopp te medan man hör vinden utanför.Igår och ikväll gör sig dock skoltiden påmind.Jag stannar hellre hemma än att göra något vettigt bara för att det är mörkt och nu också riktigt kallt ute.Micke och Krille bestämde sig för att träna ikväll(Micke har inte tränat på flera månader), och jag tänkte följa med för att jag behöver med sätta igång, men det tar emot för jag vet vad som väntar mig därute.Så tyvärr,tjockmagen får vara kvar ikväll med.Imorgon tänker jag träna direkt efter jobbet, thats it.!Jag har i alla fall varit ute med Ozzy nere på brukshundsklubben och tränat agility med Agneta och sötflickorna.Alla tre skötte sig exemplariskt.Ozzy sprang entusiastiskt men var ändå koncentrerad på det han gjorde så han fixade allt galant utan knappt några fel alls så det var jätteroligt.Toy har fått tillbaka sin racerfart o sprang som skjuten ur en kanon, och lilla Belle, som alltid är så rolig att se på agilitybanan var på tip top humör hon med=) Nu ska jag ta mig en kopp te och lägga mig i soffan och se på sjukhuset på tv.( förresten jättekul att se att så många läser min blogg,vore kul med en kommentar eller två så jag får veta vilka ni är..Kramar från mej)


Kommentarer
Postat av: A

Hallå. Här får du en kommentar, men jag skriver inte hela namnet;) du får väl gissa, din blogg e min bibel :) ,läser den religiöst haha... ha'd gutt

2008-11-18 @ 12:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0