sjuk.

Fick gå hem från jobbet igårkväll för jag hade så jäkla ont i ena sidan av magen så till slut kunde jag inte stå upp rakt..Hade väldiga problem att köra hem också för jag kunde knappt frikoppla.Men hem kom jag sen var det sängen som gällde.Idag är det bättre men jag känner mig febrig o allmänt hängig så jag stannade hemma idag.Ozzy o jag har bara legat på soffan hela dagen men nu kände jag att det var dags att fixa fram en matlista för micke ska handla på vägen hem..Vad det är svårt att komma på maträtter, jag håller på att bli galen..Känns som att man äter samma jämt:( I början när micke o jag blev tillsammans åt vi olika maträtter i 4 månader utan att äta samma..Men nu står det helt still i skallen..
Tips någon?Får inte ta för lång tid att göra..

Kommentarer
Postat av: Adam

ärtsoppa å senap är aldrig fel:D

2008-11-11 @ 23:53:30
Postat av: Emelie

Det är samma sak här. Det står helt still när man ska komma på vad man ska äta och då blir det något som man alltid äter i stället. Fattar inte varför det är så ;) Kramar

2008-11-12 @ 08:59:04
URL: http://enongoglola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0