Fredag.

Idag har jag varit ledig eftersom jag jobbade kväll denna veckan, alltid ledig fredag då=) På morgonen tänkte jag ha lite sovmorgon men det funkar inte så bra när Micke går upp vid 7 nånting.Jag vaknar av hans klocka så jag brukar äta frukost med honom men idag ville jag sova lite.Men Ozzy vaknade o tyckte att han skulle få frukost så han ville inte somna om.Jag låg kvar till 8.30 sen blev han för otålig.Så blev det frukost o sen promenad.Sen gjorde jag mig iordning o åkte hem till Jenny o drack kaffe sen stack vi till stan o shoppade lite smågrejer.Innan dess hade jag hämtat garagenyckeln med, för nu har vi fått ett garage=) Jag åkte till Krille på Däckcity för att få en tid för att fixa min bildörr, en avkännare som har blivit glapp el nåt sånt.Så det är lätt åtgärdat( hoppas jag) Efter det åkte jag o handlade tills ikväll sen gick jag o Ozzy ut på promenad o då nosade han upp gula kantareller ..Han är så duktig.! Nu har jag gjort iordning skagenröra och skinkröra o satt in bakpotatis i ugnen så nu kan jag sätta mig en stund innan Micke kommer hem o strax efter det kommer jennie&krille på middag o idol=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0