Måndag.

Japp då var det måndag igen., I fredags var jag ju som sagt ledig från jobbet för att gå till arbetsförmedlingen,söka jobb mm..Känner redan nu att arbetsförmedlingen komer göra mig galen.Frågade lite om det här med halvtidsjobb o deltidsjobb över huvudtaget.I dagsläget är det ju inte helt lätt att få tag på ett heltidsjobb men jag vill ju verkligen inte gå hemma hela dagarna..Utan hittar jag ett halvtidsjobb så vill jag gärna ha det medan jag kanske letar efter ett heltidsjobb eller om det finns möjligheter att få heltid där jag hamnar.Jag frågade då om jag hade rätt att stämpla resten men det har man bara rätt till i 75 dagar sen måste man ta ställning till om du klarar dig på den lilla lönen eller om du vill säga upp dig och fortsätta gå på a kassa resterande tiden som är kvar o samtidigt söka jobb..Tycker det är skitdumt..Nya regler sen i april med, det var väl passande..Uff så tröttsamt..Idag har iaf Micke börjat sitt nya jobb, o han ringde för en stund sen o han hade det jättebra.Så himla skönt=) jag gick upp samtidigt som honom idag för vi har ju inte så mkt tid tillsammans när jag jobbar kväll..Så man får passa på att kliva upp tidigt o äta frukost ihop..Får se hur pigg jag är på att stiga upp 7.30 imorgon när jag jobbar till 23 ikväll hehe men det är bara att göra.Skönt att få lite tid på sig innan jobbet att laga mat,städa gå långpromenad med hunden o sånt.Nu ligger Ozzy o äter på ett tuggben som han grävde fram under soffan haha..Han är för söt..

Kommentarer
Postat av: Emilia

Yes, de är i Kalmarsalen på fredag. Vet inte om det finns biljetter kvar men kolla på Ticnet.se! Ska bli riktigt skoj =) /E

2008-10-15 @ 11:16:52
URL: http://elmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0