Vackert väder.

Verkar bli lika härligt väder ute idag som det var igår.Jag satt ute en liten stund på vår balkong och det bara kokade.Så jäkla skönt.!Mår sådär fortfarande, har ont i halsen och i ett öra men det går väl över snart..Ska åka till Alvesta idag och kolla in skolan som jag har sökt till och lyssna på information.Jenny ska hänga med mig, skönt med sällskap och det är ju ikväll kl 18.00 till 20.30 så det är ju lite segt att ligga o köra vid den tiden.Men men, det ska bli skoj iaf=) Jag ska snart gå ner till klubben med Ozzy och möta Agneta o hundarna.Ozzy behöver göra lite idag eftersom han ska vara själv ikväll innan Micke kommer hem..Imorgon är det tjejkväll hemma hos Charlotta som gäller, ska bli jätteskoj att träffa massa folk=) Micke ska jobba på lördag så han skulle nog vara hemma o ta det lugnt med lilleman men lördag kanske vi kan hitta på nåt skoj.Vi får se vad som händer, en dag i taget är det som gäller.


Kommentarer
Postat av: agneta

Hejsan !

Krya på dej. Ozzy var ju riktigt duktig i slalom o tänk vilken bra start ni gjorde - 2 trappan o böjd tnnel som fjärde hinder - glöm nu inte att kolla upp MH - testen - ska bli kul o se " vilken hund " du har.

Kram fr. Agneta

2009-04-02 @ 20:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0