I´m back.

Internet funkar hyfsat nu iaf så jag hoppas på att kunna skriva lite mer här igen..Underbart väder har vi ute nu så man vill bara vara ute hela tiden.Igår blev det premiärgrillning på balkongen med älsklingen,  Ari o Simon.Himla mysigt och kanongott=) Idag har vi promenerat med samma folk o lille Ozzy såklart.Stannade till vid lekparken i badhusparken o vem åker rutschkana eller hur det nu stavas om inte jag?Tänkte förvarna er för kortet hamnar väl som vanligt på Aris blogg hehe.Men jag bjuder på det, skönt att ha barnasinnet kvar.Nähä, nu ska jag åka o handla med syster yster, vi ska på påskmiddag där idag, trevligt.!Puss hej

Kommentarer
Postat av: agneta

Härligt att du har barnasinnet kvar - det uppskattar säkert många - bl.a. Oxxy

2009-04-11 @ 21:21:27
Postat av: agneta

Menar inte att döpa om den lilla hunden men x o z ligger nära varandra - menar OZZY

2009-04-11 @ 21:23:28
Postat av: mia i diö

Glad påsk..:)

tack så jätte mycket för bildmsn..:)

gulliga ni är..

gubben jobbar denna helgen...

kram kram

2009-04-12 @ 00:06:14
URL: http://sockergarden.blogspot.com/
Postat av: Thomas

Vill du också få GRATIS märkeskläder & Prylar? Regga ett konto på www.freestreet.se. Det är MYCKET lättare att plocka ut presentkort där än på gratisbio, gratismakeup och andra liknande sajter! Dessutom är det inte så många medlemmar där ännu så det är sjukt lätt att värva massa folk och få poäng :)

2009-04-14 @ 13:28:55
URL: http://www.freestreet.se/?r=1116

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0