Ont i magen o mår illa.

Har haft ont i magen sen i lördags o det har liksom kommit o gått men nu mår jag illa också:( Svininfluensa?Haha paranoid eller vad..Tror dock inte att det är så allvarligt men det är långt ifrån behagligt.Så fort jag har ätit så blir det värre,för att sen komma o gå lite då o då..Får vänta tills imorgon sen kanske det får bli ett samtal till farbror doktorn eftersom jag inte riktigt har tid med detta just nu.Skolan börjar nästa måndag och jag börjar gripas av panik, fattar inte schemat som man kan hitta på nätet, fattar inte vilka böcker man ska ha så jag tänkte be Patriks tjej Jenny hjälpa mig.Hon är ju iaf före detta student själv så hon bör veta mer än mig.Just nu känns det som att Stig i ICA reklamen kanske vet mer om Kalmar högskola än mig men det ordnar sig väl..Mamma ringde i morse och jag orkar verkligen inte lyssna, hon säger samma sak flera gånger om precis som om jag vore utvecklingsstörd och hon ska försäkra sig om att jag verkligen förstod hur många nya tröjor hon har köpt.!Galna tanta..Aja nu ska jag försöka rycka upp mig, hänga upp täcket som Ozzy kräktes på i morse, hoppas att han inte har dragit på sig något..Blir ingen agility ikväll för honom iaf, är rädd att han är magsjuk eller drar hem något annat till valparna..Han verkade mest förvånad sjäv i morse, som om det var en uppstötning eller så och efter det har han inte kräkts mer men hellre låta bli att riskera mer än nödvändigt.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hejsan! Vi har haft det helt underbart! Skönt att få vila ut sig och komma ifrån Nybro ett tag =)Vi var i Hammamet och hotellet heter Samira club. Tyckte det var helt okej, men tok varmt som du skrev. Vi åkte på högsäsongen så vi hade 48 grader varmt om dagarna och ca 32 på kvällen! Helt sjuk...vi hade AC på rummet och då lyckades vi få rummet till ca 29 grader och då tyckte man det var kalt när man kom in =) Är nöd med resan och det känns skönt att vara hemma nu =) Hoppas du blir bra i magen KRAMIS

2009-08-25 @ 17:49:48
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej, hur är det med dig? Du kanske är gravid? :) Vad ska du plugga till? Fan va frågvis jag kände mig :P

2009-08-25 @ 21:13:44
URL: http://emsipemsi.blogspot.com/
Postat av: mia

hallojs..

hoppas magen lungar ner sig..det är nog så innan du får börja skolan.. och då du bättre vet vad du ska ha för böcker å så.. men bekymmra dig inte.. du får nog veta vad du ska ha..när du väl är där..

man kommer inte undan sådant,

gå till skolan vid 8 tiden. på morgonen.. å fråga någon sedan om chemat.. så behöver du inte oroa dig.. skriv av det bara.. skit i nätchema du inte fattar.. ha med dig någon frukt eller nått att tugga på.. så fixar sig allt.. jag lovar!!



mm det där med att man inte orkar lyssna på malande*

det känner ja igen.. ufff...

här är det så där

lulu tar sin pencilin.. lite svårt att få ner det.. hon är trött på leverpastej nu..:/

vetrinären ringde.. å sa om blodproverna att det var några värden på lever å njurar som inte var ok..

men dom skulle ta om proverna nästa gång vi ska dit.. o så ska jag ha med kisseprov.. hur nu det ska gå till???

annars så grejar jag mest i trädgården om dagarna.. kram kram

2009-08-25 @ 22:57:30
URL: http://sockergarden.blogspot.com/
Postat av: Emma

Ne, tror du det? Jag och Mathias har blivit förkylda och jag tror att det är svininfluensan det med ;P Okej, men det blir säkert jättebra :) Jag läser ju på distans så jag kan jobba bredvid och än så länge funkar det kanon :) Kram

2009-08-26 @ 13:10:40
URL: http://emsipemsi.blogspot.com/
Postat av: Emma

Ja, man får ju för sig sånt när en sån influensa går :P Ja, det gör jag. Jag är också väldigt odiciplinerad men jag har tänkt om jag verkligen vill, då kan man :) Jo, 3,5 år är väldigt lång tid ^^ men som sagt om man vill så kan man :) Du får med krya på dig! kram

2009-08-26 @ 21:18:28
URL: http://emsipemsi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0