Lat.

Idag är jag riktigt trött i kroppen.. Gick ett par långpromenader med hundarna under dagen igår o på kvällen blev det ett spinningpass.Idag har jag vart ute med Ozzy en timme och sen blev det gymet.Nu sitter jag bara o glor och försöker komma igång med det jag ska göra.Syrran o Krille är ju i London nu så Micke o jag ska bo i deras hus o ha hand om hundarna tills de kommer hem.Så jag skulle behöva packa lite och städa lite här hemma nu men jag har ingen ork eller lust..Idag är ingen bra dag..

Kommentarer
Postat av: mia i diö

hej.. vad du är duktig med träning å allt..

inte konstigt du blir trött lilla du..



allt gott..

kraaam

2009-02-26 @ 23:25:36
URL: http://sockergarden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0