Trött.

Uff klockan är 4.00 o jag kan inte sova men är så trött..Jobbade till 22 igår och ska jobba från kl 7 idag..Har legat vaken ett par timmar redan o snurrat runt men tänkte att jag skulle gå upp en stund så kanske jag kan somna sen..Ska försöka lägga upp bilderna från resan sen i eftermiddag, har vart fullt upp sen vi kom hem..Micke o jag var ute o åt på restaurang Källaren Kronan i Kalmar i lördags..Rekommenderar jag verkligen, kanongod mat och mysig atmosfär.Vi har varit där förut en gång och det var lika gott då.Agneta o jag var ute och promenerade med hundarna i lördags morse med, gick 8 kilometer tror jag och igår var det Agneta,Mia,jag och hundarna som var ute och gick lika långt.Det var ju så vackert väder igår, helt otroligt fint med solen mot den vita snön.Micke börjar vid 7.40 idag o han skulle ta hunden på morgonen men jag funderar på att gå ut med honom men jag tycker det blir lite tidigt för han ligger ju o sover som en stock o sen åker ju både jag o icke hemifrån sen dröjer det ju ett tag innan pappa kommer o tar ut honom..Får se om jag är vaken vid 5.30 då kan jag kanske ta ut honom.Han brukar ju vara hungrig även när man stiger upp tidigt men nu var det nog lite väl så han märkte inte ens när jag klev upp.Stackars liten, så sömnig som han är..Nähä om jag ska försöka somna en liten stund nu då..Godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0