Ikea med Carro

Idag åkte vi in på Ikea en runda Carolina o jag..Köpte lite småsaker, gardinstänger, en golvlampa att ha bakom soffan, doftljus o sen 4 råttor till Ozzy.Agneta sa att de kommer försvinna så jag fick panik..Ozzy älskar sina råttor.Tror vi har 6 el 7 stycken på lager här hemma nu hehe..Fick äntligen upp mina gardinstänger i vardagsrummet idag då ju, de andra jag köpte passade inte och vad händer då?Jo mina gardiner är för korta, o jag som hade lagt upp dem när vi bodde i gamla lägenheten.Jag som sällan( läs aldrig) syr någonting nu för tiden.Självklart så passar inte mina gardiner, jag blir så ledsen.Men men, blir till att köpa nya en annan dag..Idag på morgonen var jag hos studievägledaren Johan Lerbacka för att prata om min framtid hehe..Känner mig något mindre förvirrad nu men har fått ännu mer ideer.Ska ringa lite samtal imorgon.En sak är jag iaf säker på och det är att jag absolut vill läsa, men frågan är vad.Jag vill vara klar med studierna innan vi köper hus och börjar planera annat.Nu är rätta tillfället att läsa eftersom jag inte har fast jobb och annat som binder mig..Visst, det blir lite snålt att leva men det får ju bli så.Vill inte låta åren rulla och sen komma på när jag är 35 o har barn o hus att jag vill läsa.För då går det ju inte.Nepp, Emma ska bli student nu=)

Kommentarer
Postat av: agneta

Typiskt att inte gardinerna passar - men kolla in på ÖB dom har en del.

Tror du blir en bra PLUGGHÄST - tänk så bra,inga helger att jobba - vad mycket agility vi ska träna

Hälsa Ozzy att han är tvåa ikväll

Kram fr. Agneta

2009-01-28 @ 21:45:07
Postat av: mia

hallojs..:) på er..

hoppas allt väl..



ja så klart du ska plugga. har du tänkt på något lite som du skulle tycka vara kul?

hoppas ozzy vinner.. skriv direkt i så fall:)

men du... om dina gardiner.. kan du inte förlänga dom.. med tex.något vitt tyg eller färgat.. nertill?

så slipper du köpa nya.

kram kram..

2009-01-29 @ 23:29:27
URL: http://sockergarden.blogspot.com/
Postat av: Emilia

Hej och tack för tipset! Ska definitivt testa idominsalva! Jodå, mår illa men jag lever på hoppet att det snart ska försvinna, men så hör man fler och fler säga att de mådde skit hela graviditeten...sånt man inte får veta innan! Usch... allt bra med dig? //E

2009-01-31 @ 18:19:10
URL: http://elmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0