Sjuk igen.

Jag har ju varit så trött så trött och haft huvudvärk de senaste dagarna och igår kväll kom förklaringen, fick jätteont i halsen igen. Så idag har jag ont överallt och är snorig:( har tryckt i mig två alvedon så jag har faktiskt orkat städa lite och hängt ut sängkläderna..Ska iväg o jobba från 16-22 med, men det blir till att kämpa sig igenom kvällen o hoppas på att jag iaf får vara ledig fredag o lördag.Saknar att ha älsklingen hemma med, vet att han jobbar långa dagar men lite hjälp här hemma skulle inte skada;) Nu har biljetterna kommit med, Egypten om två veckor.Så skönt det ska bli.! Micke pratar om att åka till Kreta i sommar med, men jag vet inte.Vore jätteskoj men jag har ju ingen direkt semester och jag var lite sugen på att ha stuga som förra året om jag är ledig en vecka för då kan Ozzy springa fritt och vi kan mysa alla tre..Är inte så sugen på att lämna bort honom den enda lediga tiden jag kan unna mig..Micke är nog iofs ledig tre veckor eller mer så han har ju tid att umgås med honom men vi får se..Har inte hunnit prata så mycket om det.Det är inte sommar än och just nu är det Egypten man har i sikte=)



Kommentarer
Postat av: mia

hej..:)

oj stackare.. sjuk IGEN!! . vilken otur.eller vad??

du måste äta mer.. så du får krafter.. kära nånn..

vila dig mer.. å ät massa frukt å grönt.. kaffe å annat godis..:) förstår att det ska bli en skön semester..jösses.. egypten..? dit kommer jag aldrigi detta livet.. uj uj..:) vem passar ozzy??..e det problem så kan vi ta honom.. så ni vet:)

vi har varit i växjö i da hela dagen å handlat mat å smågrejs.. var hos min mamma o fika åxo... så man är trött.. var hos min mamma med..som fyller 75..

kan inte du hoppa in på hennes sida..å skriva grattis?.. så blir hon jätte glad..för iNGEN enda har skrivit på hennes blogg.. å så fyllde hon 75 i dag..

tack för du gillar mitt pyssel.. men det kul å greja lite:)

vi är helt ok annars..

kram..

2009-01-22 @ 17:56:22
URL: http://http://sockergarden.blogspot.com/
Postat av: mia o findus

Krya på dig! Hoppas att du snart är pigg igen.

Findus har krympt o blivit så liten efter trimningen igår.

mvh mia o findus

2009-01-22 @ 20:20:52
Postat av: agneta

HEJSAN!!!

KRYA PÅ DEJ !!!! TYCKER DU SKA SATTSA PÅ HUSVAGNS ELLER STUGSEMESTER I SOMMAR - DÅ KAN VI JU TRÄNA AGILITY IHOP !

Kram fr. Agneta

2009-01-23 @ 20:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0