torsdag kväll.

Puh, nu är jag trött..har jobbat 7-16 idag, och igår jobbade jag 14-21 så jag var lite småtrött när jag skulle stiga upp.Kan ju inte sova en hel natt i sträck längre, så fort jag har lagt mig så är jag kissnödig, sen vaknar jag o är törstig sen kissnödig, sen hungrig, sen varm och till slut har jag sprungit upp och ner så mkt att jag är pigg.Sen somnar man ju om typ 3 minuter innan klockan ringer och det är dags att stiga upp..Hmm värdsliga ting=) ÅÅ nu står Ozzy nedanför stolen här , och han har ätit upp en tom toarulle, eller delat den i småbitar( förmodligen ätit upp några bitar med) o så har han bevis på nosen.Så ful han är haha..Snart kommer Micke hem, vi skulle gå o möta honom men Ozzy blev trött o frös så vi vände.Men tanken var ju god hehe..Imorgon jobbar jag kväll sen är jag ledig på lördagen och då funderar jag på att ta en tripp in till Kalmar och köpa mig ett par varma walkingskor.Har inga bra skor att ha när jag är ute med Ozzy, vinterskorna är så hala och mina gympaskor är för kalla..Fick ju presentkort av Micke i födelsedagspresent=)
Nu ska jag gå vidare till soffan och vänta på att han ska komma hem.


Kommentarer
Postat av: mia

men stackars dig.. hoppas du kan få sova å vila ut...jobbigt när man inte kan sova

kramar från oss..här:)

2009-01-16 @ 08:05:59
URL: http://http://sockergarden.blogspot.com/
Postat av: mia

hallo igen..:) jo då..allt är bra med oss..just nu alafall.. inga förskylningar eller ryggbesvär.tack o lov..

ja du.. pepan här är så vild.. jag tror knappt det är en mops.. visserligen är det skönt att hon är frisk å pigg.. men du skulle bara veta.. hon tar musten ut oss gammlingar..hon är bara för mycket i bland.. .. man känner att man inte orkar leka så mycket som hon vill.. hon flyger fram.. å tjatar tills man få ge sig:(...

aja nu ska jag sy lite.. en stund.. gubben jobbar sent å hela helgen så ..här sitter man solokvist..

ha det så gott...

2009-01-16 @ 19:15:28
URL: http://http://sockergarden.blogspot.com/
Postat av: mia

Hej! Findus hälsar till Ozzy. Ha det så bra! mvh mia o Findus

2009-01-16 @ 20:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0