Hej hej.

Kommer inte på någon bra rubrik hehe.. Idag är jag trött och har ont i huvudet..Blev några glas vin hemma hos Carro igår, hon var så söt o bjöd på tacos igår.Tack=) Älsklingen åkte igår så nu är man ensam med Ozzy, väldigt tyst här hemma men jag hoppas att tiden ska gå fort tills tisdag kväll..Har egentligen en hel del att styra med men jag har ingen ork eller lust. Måste ringa högskolan så jag får svar på lite frågor sen måste jag få tag på damen på Swedwood så jag förhoppningsvis kan få studiebidrag därifrån.Csn måste jag greja med också så att jag får pengar när jag studerar.Vet inte än om jag behöver ta lån i början,beror på damen på Swedwood som är spårlöst försvunnen.Uff känns som att det är tusen saker och som vanligt så skjuter jag på det och sitter här istället och grämer mig över hur mycket jag måste göra..Ska tvätta min soffa idag med, ahh jag vill verkligen ha en ny.Kollade lite igår när jag var inne i Kalmar men måste ju ha med mig Micke.Är inte helt säkra på hurdan vi vill ha än.Dom vi har idag är vita och det rimmar inte helt bra ihop med att vi har en hund och att allt o allas hundar också är välkomna upp i den.Så man får tvätta den hela tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0