Sista jobbdagen idag.

Känns konstigt att man ska gå här hemma o vagga runt igen.Men men, den dagen hade ju kommit förr eller senare så på sätt o vis så är det skönt att det är sista dagen.Känns lite onödigt att jobba när man vet att det inte blir mer..Inget som påverkar när man är på jobbet för jag far ju runt som en galning men det är väl bara sån jag är.Imorgon ska jag in till Växjö på morgonen och utstå lite smärta, sen ska jag hälsa på min lilla Jenny som ligger på sjukhus.Inte så skoj men det blir förhoppningsvis roligare för henne med lite sällskap..I helgen blir det ganska lugnt, hörde att det ryktades om en grillning på söndagen.På måndag åker syrran o jag till Stockholm för att se Britney Spears.Ska bli skitskoj, jobbigt bara att köra så långt,det brukar vara killarnas uppgift men nu ska vi lämna dem hemma=) Idag ska Sessan ultraljudstestas för att se om det finns några puppies i hennes mage, spännande..Hoppas på ett samtal i eftermiddag.
Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Ari

Jaha, kanske en java på arbetslöst vis igen då ;)

2009-07-10 @ 06:44:14
URL: http://arinittonhundrasjuttio.blogg.se/
Postat av: Syster Yster...

Hellooo!! Ja vilken tajkon resa det kommer att bli;) Men det brukar det ju bli när vi åker iväg...hi hi:) Krille Micke och Svenne skulle ha spelkväll så dom kommer nog att ha det riktigt bra. Jag hörde hur dom planerade... ja, du söte tid;) Du får hälsa Jenny från oss, hoppas att hon mår bättre! Sessan var såå duktig igår... och visst var det valpisar i magen:) Så nu är det bara till att bygga valplåda och greja, funny bunny!!!:) Spännande...Nu ska jag iväg och träna med Nellie, vi hörs senare. Ha det bäst och löööve you alot!!! Hälsa Micke o Ozzy

2009-07-10 @ 07:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0