Sjuklingar.

Här hemma är det förkylt..Först var jag ju ordentligt förkyld o hade feber och nu har Micke det.Så vi snörvlar o håller på här hemma.Jag o Ozzy var med Carolina och Jennie på Saxnäs och badade idag ändå.Ozzy har ju lite småproblem med att vara stilla och koppla av men det blir bättre och bättre..Vi träffade även en mops idag på förmiddagen, Helge från Vetlanda var och hälsade på sin farmor eller mormor..De hade visst två mopsar men hon gick ut med dem en i taget, men imorgon kanske vi träffar den andra.Ozzy var iaf glad över att se en mops.O jag med:) Vi såg två mopsar när vi åkte till stugan förra helgen, var ju tvungen att stanna bilen och hälsa haha mopstokig som man är.Dom två vackra mopsdamerna var från Tyskland så matte och jag kämpade för att förstå varandra men har man bara mops gemensamt så funkar allt.!Härligt.!Nehepp ner i soffan igen med älsklingen och kanske lite Ben&Jerrys?Tack Jenny för tipset, godare glass finns inte(dock inte så plånboksvänligt med tanke på att det kostar runt 50lappen för 1/2liter)Hej på er.

Kommentarer
Postat av: LINDA i FLORIDA <3

fin blogg:)

2009-07-04 @ 22:17:52
URL: http://lindahjohnsen.blogg.no
Postat av: vendela

oj krya på er :)

2009-07-04 @ 23:10:29
URL: http://vendelasvensson.blogg.se/
Postat av: Mervi

Hej! Tack för att du meddelade mig det. Jag tänkte inte alls på att jag har högerklicksskydd på min blogg.. NU går det att klicka på länken.. :)

Ha en trevlig söndag!

2009-07-05 @ 14:50:35
URL: http://peggybundy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0