Idag är ingen vanlig dag..

för det är gubben Aris födelsedag hehe..Grattis.!( o gubbkommentaren bjuder jag på) Vi ska snart ut o gå en sväng sen ska jag upp till min far o tjuvläsa tidningen.Vår prenumeration har gått ut, fast Micke tog en omgång till på 6 månader men det tar väl några dagar innan den är ok.Igår var Ari o jag ute o gick på morgonen och då gick vi förbi klubben så Ozy sprang glatt in där så vi hoppade lite o testade slalom som han klarade ganska bra..Men det är ju ett svårt moment..Snart drar kursen igång, ska bli så kul=) Nähä nu ska vi ut.Hej på er.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Inte vaken vid 9 med små barn hemma!?!? Hon vaknar runt 7 och jag lämnar henne på dagis vid 8. Brukar vara på Nautilus runt halv 9... Men vi syns där nere på torsdag då!!! Kramar

2009-03-04 @ 08:50:37
URL: http://enongoglola.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att se er idag. Findus blev glad över att träffa sin kompis./kram mia o findus

2009-03-04 @ 11:01:21
Postat av: agneta

Tyckte Ari såg pigg ut för att vara gubbe !! Hälsa så gott !!!

Träna du på med Ozzy - slalom är svårt - men du har ju in smart hund. Titta du på honom lite extra - han ligger fyra på fototävlingen ikväll.

Kram fr. Agneta

2009-03-04 @ 19:13:11
Postat av: Ari

Gubbe huh? Jafan man ju d, å skönt ere å slippa alla "ungdomsproblem" å bara åka me tåget:).

2009-03-05 @ 16:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0