ny dag

och nya tag..Känner mig bättre idag men riktigt på topp är jag ju inte.Men alla dagar kan inte vara bra, har mycket att tänka på o man går o funderar på hur saker o ting hade kunnat bli mm..Dumt att tänka på det förflutna men ibland kan man inte hjälpa det.Igår kväll var vi iaf i Kalmar o blev bjudna på middag av Jennie o Krille, tusen tack.!Det var himla trevligt, var så längesen vi umgicks alla 4 o det kom vi fram till att vi hade saknat allihop.Men ibland är det tusen saker som kommer emellan o man hinner inte träffa alla som man skulle vilja.Tur att det är lika för oss alla iaf.Ikväll ska vi till Mickes mormor o hälsa på hela familjen, äta lite o umgås.Det ska bli trevligt.Nu ska jag ta en liten tripp ut med lilleman här så han klarar sig ikväll.Vi var ute för en timme sen så det blir ingen lång runda nu, hans skulle nog gärna stanna inne med sin pappa o sova för han ligger här i mitt knä som en klubbad säl..

Kommentarer
Postat av: mia i diö

hej:) vad skönt det lättar upp.. ja man kan deppa till imellanåt...livet är svårt oftast..

vi ska försöka åka på söndag.. ja har alafall skrivit till spårlina å sagt vi kommer (om vädret e ok).. de e ju en bit att köra.. å så kom jag på att jag inte har nånn vetti termos som funkar..:(

aja ska se om ja hinner handla..

men du?? kan du inte börja göra grejer nu nä du har lite mera tid.. tex virka? sticka.. sy.el. brodera.. måla?:) ja det finns mycket kul..

stor kram:)

2009-03-22 @ 23:59:38
URL: http://sockergarden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0