Onsdagsfika.

Idag blev fikan hemma hos Amir, o Emmelie hade gjort kanongod paj och rulltårta.Amir hade visst hotat med att baka så hon var snäll o gjorde lite till oss=) Nu sitter jag här o tar det lugnt, är grymt trött..Vill ha sol&värme men här faller snöflingorna och det är svinkallt ute.Hoppas det vänder tills på söndag då det är mopsträff på kennel spårlina.Ska bli så kul.!Jag hade tänkt städa lite här hemma men jag har verkligen ingen ork alls, ska det bli nåt gjort måste det bli på förmiddagen för sen orkar jag inte.Det är väl vädret som gör mig lite seg.Jag ska försöka göra iordning mina arbetsgivarintyg och betyg så jag kan skicka iväg dem till högskoleverket imorgon.Tänkte att jag söker lite annat till hösten med så får vi se.Nähä nu har Ozzy fått in en godisbit i högtalarställningen så det är nog bäst jag tar fram den innan han välter allting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0