Ozzy.

Ozzy o jag har varit nere på klubben o tränat med Agneta,Mia, Toy&Belle och Findus.Ozzy är jätteduktig, nästan för duktig för att jag ska hinna med..Han är så ivrig och så snabb så jag bara står där som en stel pinne och missar hela föreställningen.Tur att jag har Agneta=) Jag ska gå ner med Ozzy imorgon igen och träna lite slalom för det är så grymt svårt.ena stunden så tar han hela slalomen för att i nästa inte veta vart han ska gå in och börja.Det tar väldigt mycket på hunden med ett så svårt hinder, han får ju tänka sönder sig stackarn och jag har så svårt för att hjälpa honom.Men han älskar ju agility så vi kämpar vidare.!En rolig sak som är standard efter en träning är att Ozzy känner lukten av köttbullarna som har legat i min aträningsbyxor så när jag har lagt dom i sängen så gräver han på dem o hoppas på att hitta nåt gott.Så jag passade på att ta tjuven på bar gärning=) När jag kom in hade han lyckats gräva så att byxorna låg lindade runt honom haha.

Ozzys blick säger: VA?Jag har inte gjort nåt.


Kommentarer
Postat av: Mike

Han e för go du babe puss puss

2009-03-26 @ 14:07:09
Postat av: agneta

Tänk vilken hund du har Emma - han är verkligen ingen soffpotatis. Han gillar ju att träna så det är bara att jobba på - slalom är svårt - ta med klickern o jobba i " korta pass " - så fixar ni det med all säkerhet - glöm nu inte att köra ngt lätt när ni börjar o när ni slutar.

Kram fr. svärmor

2009-03-26 @ 21:54:30
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej !

Hoppas du har haft en bra dag?

Kram

2009-03-26 @ 23:23:25
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0